17 April 2012

penat pun dah penat

what a tired day , training for citrawana bulan 5 nanti. Citrawana apa?
ala , yang menari dekat dataran merdeka macam hari merdeka tu la
routine dia sakai sikit . but nasib baik dapat alaun *matlamat sebenar*
then , this saturday ada Kingz Of The Ringz *bboy tournament* pulak
dah dua tahun aku bboy , baru sekarang nak masuk tournament
shit , aku tak prepare set lagi doh . member aku dah bising dah ni .
suruh buat 2-3 set yang gempak-2 . tapi aku powermoves pun takda .
nak training bboy petang-2 . asyik hujan hujan hujan hujan hujan hujan ,
hopefuly esok tak hujan . dapat la last minute training . buat 2-3 set sekali .
walaupun aku dah tau dah aku kalah first round nanti . coz GBC join juga .
but sill okay kan ? atleast dapat pengalaman kan ?

No comments:

Post a Comment