23 April 2012

Kingz of The Ringz KL

damn ! last minute pulak aku boleh blank time battle..wack habis >.<
aku masuk dgn member aku..2on2 battle..lawan pulak dgn member aku !!
kalau aku sorang blank takpa la,ni member aku pon blank sama.wack !
Project Y.O.(crew aku) vs MSC Brotherz(member aku) = MSC Brotherz !
sumpah blank..aku main hantam je time tu..tak ikut beat langsung..
first time aku masuk comp kot.mana tak nervous-nya.tapi aku still tak puas !
rasa macam nak masuk lagi bulan 6 nanti.tu lawan dekat klang pulak..
dah la tak dapat top16.duit habis + penat + bazir masa + injured pulak tu.
tapi okey la dapat top 20 plus pengalaman yang tudak dapat dilupakan !
haha..macam ayat buat karangan lah pulak :P
juara dia Predacon Squad (bboy alam dengan bboy L ) . tapi yang aku
 pelik,Giller Battle Crew tak masuk pulak comp-2 besar macam ni :/
diorang just chyper je time tu.

#actually ada 20 crew je.dalam rating kitorang no19 kalau tak silap.haha :D

No comments:

Post a Comment