01 April 2012

hilang lagi

dulu aku ada sorang kawan perempuan .
not a girlfriend !
nama dia A , a very nice person .
but after 2 and half year .
dia move on entah pergi mana
i really really miss her .
hopefuly boleh jumpa dia lagi .
after A pergi ,
aku jadi segan dengan perempuan entah la kenapa .
then after 5 years . i meet my new best friend . nama dia F .
F tu sebijik mcm A . cuma stay jauh sikit dari .
almost 2 years being a bestfriend ,
then aku terputus kawan dengan F ..
semua start masa dia paksa aku couple dengan dia la
sebab dia takda boyfriend . i hate to say i told her so
after kitorang gaduh .
1st time aku gaduh dengan perempuan .
aku dah kata tak nak tapi dia paksa aku .
takkan aku nak couple with someone yang aku anggap macam kakak sendiri ?
dia dah taknak jumpa aku .
aku dah taktau nak cakap apa
then , aku cakap ..

"i hope we can be bestfriend like before "

1 comment:

  1. rlex lha , kat mane mane pon ade kwan .
    sorang hlang ygg laen stll adee kat kliling mirul kan :) .
    "sahabat ade waktu kite susah dan senang"

    ReplyDelete