11 September 2013

Aku Lost lagi !

shit ,

Cita-cita . semua orang ada cita-cita masing-2 , dan aku jugak
antara mereka-mereka yang ada cita-cita tu satu masa dulu .
aku nak jadi Kartunis , macam Datuk Lat , Zint , Keith semua ,
aku nak satu dunia lihat apa yang aku nak bagitau diorang :D
itu dulu , sekarang ? berdiri macam orang yang dah tak ada impian
aku ingat lagi last time aku ada impian masa darjah 4 -> form 1
aku selalu berlumba-lumba buat komik hasil titik peluh sendiri ,
sampai ada satu masa tu cikgu baling buku lukis aku sebab masa
tu aku dah obses gila ! sempat jugak la aku buat 4-5 komik !
sekarang ? semua benda berubah . soul aku yang dulu dah hilang
mungkin mati dijalanan , mungkin mati bunuh diri , mungkin lari ..
start form 2 aku pindah tempat baru , sekolah baru , kawan baru .
dah tak ada orang nak baca komik aku , dah tak ada orang nak
buat komik dengan aku , tak ada pesaing . mana semua orang ?
sampai la harini , lagi 53 hari aku nak SPM tapi aku still macam
manusia yang tak ada pegangan dalam hidup ! damnnn

aku nak soul aku yang dulu ! tolong sesiapa cari dia balik please !

2 comments:

  1. Bawa bersabar..... sebenarnya ko ada jiwa seni.. so perjuangkan jiwa seni kau dgn buat result spm ko gembpak.. lepas tu, ko masuk pulak stpm.. ko boleh bawa bakar melukis kau dgn lebih jauh.. dgn syarat. bersabar dan tabah menempuh...dan selamat maju jaya untuk SPM. hehehe

    ReplyDelete