07 July 2013

dancing again

yesterday ada carnival dekat sekolah aku smkbj
start 8am until 5pm . so dari pagi sampai petang la kena meniaga
but kelas aku dope! before 2pm dah tutup gerai kira untung semua XD
before this , aku selalu berangan nak breakdancing depan whole guys
dekat sekolah aku and finally it came true! tq allah yang merancang .
macam tak percaya aku bboy depan whole school plus Caprice !
plus Best Bboy Malaysia 2013 , Bboy Khenobu the last hustler !!
yeah , walaupun act dulu aku berangan nak buat Airtack but sokay la
airtrack tu skill yang terbang-2 dalam bboy *aku belum ada move tu*
sedih jugak la tak dapat snapback free caprice offer semalam :((
macam mana aku boleh kalah dengan budak popping ?! haihhh
maybe crowd tak faham aku buat apa -.-" (crowd yang pilih winner)
but aku tau khenobu dengan caprice faham apa aku buat semalam :D
bila lah aku dapat bboy depan khef lagi ni ? haiihhh spm =.=


1 comment:

  1. Salam knal....teruskan usaha lagi bro...ko masih muda...leh bjaya lagi...
    Datanglah blog aku kalau sudi...
    Http://n9soulcrewz.blogspot.com

    ReplyDelete