03 October 2012

Twitter tak guna !

perghhh .. harini  baru aku perasan dah nak dekat sebulan tak blogging ,
twitter punya pasal lah ni . siapa reka twitter tu ahh ? cinabeng betul la !
tweet ni macam drugs , siapa buat boleh addict kot dengan benda alah ni ,
tweet punya pasal , aku lupa nak blogging . berhabuk sudah blog aku ni .
kesian fb dah tak ramai orang , habis la Mark Zuckerberg bisnes tak jalan ,
aku paling tak paham twitter ni , kenapa konsep dia sama macam blog sikit ?
'followers & background' dia tiru sikit . nak maju memang kena meniru ke ?
kebanyakan orang muda tweet semua benda jiwang-2 -.-" *termasuk aku
aku tengok orang tweet , aku pun tweet je la benda yang lebih kurang sama .
kalau yang 'konon-2 class' pulak tweet semua bahasa inggeris kan ? -.-
hello , awak tu orang melayu . mat saleh tak ada pun nak tweet bahasa kita .
ada yang bangang tu , ajak aku lumba siapa followers paling banyak menang .
eh , cuba kau sign up blogger lepas tu kita lumba cari followers nak ?
baru ada trill ! takat tweet ni aku tak heran la , menarik sikit je 'tweetfamous' .
'tweetfamous' tu sementara je  weh . blog ni selama-lama-lama-lamanya !
kalau blog menarik , boleh dapat award kot . lagi gempak dari tweet .
boleh letak lagu macam myspace pulak tu . apa-2 pun aku tetap sokong Blogger !

#follow https://twitter.com/AmirulCollins

1 comment:

  1. ena pun sokong blog!! fb bosan, twitterlak ena tak ada.. welcome back.. hehehe

    ReplyDelete