21 July 2012

The Dark Knight Rises gempak !

the legend end here
TDKR filem terbaik 2012 ! 10/10 rating aku bagi . tak rugi tengok banyak kali .
The Avengers gabungan semua superhero marvel but still tak boleh beat batman .
The Amazing Spiderman filem remake @ versi gelap spiderman pon sama
senang cerita ni boleh dikatakan filem terbaik setakat ni la . avatar gay .
walaupun takda joker tapi filem ni still terbaik *aku rindu joker
aku tengok kelmarin dengan classmate aku dengan cikgu math sekali
tengok dekat space U8 shah alam best . orang tak ramai but iklan lama gila .
kalau macam movie biasa kita boleh agak apa yang jadi lepas ni ,
tapi , movie ni tak , movie ni lain dari yang lain . superhero movie yang realistik !
Christoper Nolan(director) tak pernah mengecewakan penonton la .
semua batman movie dia buat gempak-2 ! walaupun banyak isu politik but okay .
time ending dia tunjuk Batman mati tapi Bruce Wayne tak mati , dia besara ..
lepas tu dia tunjuk sekali , Tom Blake ( robin ) jumpa gua batman . epic gila doh .
so , next movie pasal Robin tak pon pasal Nightwing la aku rasa ..
sebab dekat last-2 batman tipu semua orang , kononnya dia letupkan diri dia
supaya orang ingat dia dah mati la . padahal dia nak bersara dari jadi batman ..
sumpah best gila ! rasa macam nak tengok lagi movie ni .
btw,SELAMAT BERPUASA SEMUA !


No comments:

Post a Comment