10 May 2012

Training Citrawarna :D

bapak penat pegi pwtc 2 hari berturut-turut training 4 citrawarna.
ada la dekat 10 sekolah join benda ni kalau tak silap aku la.
sekolah aku 1st time masuk.sume macam batak gila babeng doh !
jerit-2 time sekolah lain perform.padahal time sekolah ku perform
takda sorang pon tepuk tangan,jerit-2 macam orang gila.
batak tangkap pic.sume tempat diorang ambik pic ouh
sume.sumpah sakai sial ! macam sekolah kampung jeh ! -,-"
1st aku masuk tmpt training tu sumpah macam street dance kot feel dia.
ramai pro kot,bboy pon ada..bounce stepperz pon ada :D
tak sabar ar nak perform kat dataran merdeka minggu depan !
aduhh,sakit sial tangan+kaki aku .. lemah nak mampos dah.
esok pulak ada exam paper maths.aku study pon belom lagi.
penat pon tak hilang lagi.mintak-2 esok tak tertido time exam.

No comments:

Post a Comment