30 October 2011

Budak Baju Hijau tu senyum balik

petang tadi aku pegi mydin teman mak aku beli barang rumah ,
then , masa tengah beli-2 tu , suddenly ada budak laki baju hijau .
*muka gay , pendek sikit dari aku and datang with family*
tiba-2 dia senyum dekat aku ! aku pun senyum je la balik .
then , aku tolak trolly balik . suddenly , aku jumpa budak tu lagi !
siapa budak ni actually ? then , budak tu senyum lagi sekali
time tu aku dah blur kejap , sebab budak baju hijau tu buat
isyarat kat aku *isyarat pakai tangan . macam nak bagitau sesuatu .
aku yang tengah blur tu terus pegi dekat budak tu tanya la " apahal weh ? "
tapi dia tak jawab , maybe budak ni bisu sebab dah banyak kali aku tanya !
aku yang blur tu pun terus bla dari situ . then jalan-2 tolak trolly lagi .
lepas habis beli barang semua . normal la pegi kaunter nak bayar lah kan .
time dekat kaunter tu aku jumpa budak tu lagi ! dia pandang + gelak lagi tu !
damnn , who dafuk is this guy ?! tapi yang memelikkan lagi . time aku pegi
dekat kereta pun aku jumpa budak tu lagi !! gila apa budak ni ?!
nasib baik dia tak follow aku sampai balik rumah . heyyy ~

3 comments:

  1. Entah2 kawan tadika engkau kot. Ataupun dia tu gay. huhu,,, ni pendapat aku je ar...

    ReplyDelete
  2. farida ; thnks for visiting :)
    amir ; muke dia ade gak cam muke gay

    ReplyDelete